appetite-1239056-1920

16 tips om snel gewicht te verliezen!

2-10-2017 Terug naar de blogs

Heb je het een beetje gehad met de eeuwige diëten die maar heel even voor je werken. Bij mij zit me gewicht na een dieet er binnen een rap tempo gewoon weer aan.. Om jou te helpen om even in de wat koudere maanden toch beter voor de dag te komen hebben we 16 snelle tips opgeschreven die je zo kunt toepassen zodat je kilo’s er vanaf vliegen of zoals ik bijvoorbeeld graag wil, dat ik op een steady gewicht blijft!

  1. Pas je levensstijl aan: zoals ik hierboven al aangaf. Wanneer je dieet over is pak je gauw weer de dingen die je eigenlijk niet mag hebben. Het is belangrijk dat je dit niet heel even aanpast maar dat je er een levensstijl van maakt. Kies er bijvoorbeeld voor om altijd een gezonde lunch te eten. Zo kan je ‘s avonds wel meer smokkelen maar heb je in ieder geval niet drie keer op een dag slecht gegeten.
  2. Minder uit eten: ik zie het aan mezelf, dan ben ik met vriendinnen, dan met familie. Soms eet ik geen één avond van de week thuis. Erg is dat hoor! Wat ik veranderd heb hieraan is dat ik EN niet meer zo vaak uit eten ga en kies voor een spa rood in plaats van een cola. En kies voor een salade in plaats van een pasta!
  3. Sla de zoutjes over: wanneer je iets niet in huis hebt zal je het ook minder snel pakken. Dus sla in de winkel gewoon deze afslag over en wanneer je honger hebt moet je helemaal naar de winkel lopen, wedden dat je het 9/10 keer toch niet doet. Zo honger had je toch niet..
  4. Goed ontbijten: ja het wordt vaker gezegd maar dit komt omdat het ook echt werkt! Wanneer je goed ontbijt kan je er theoretisch de hele dag op teren. Kies daarom voor een goed ontbijt zodat je minder eet de rest van de dag.
  5. Fit worden in 5 minuten: iedere ochtend even sporten. Dit hoeft maar 5 minuten te duren. Zorg ervoor dat je dit iedere dag op hetzelfde moment doet. Dit moet deel gaan uitmaken van je levensstijl net als tandenpoetsen.
  6. Stop met roken: zorg ervoor dat je nieuwe verslaving sporten wordt of gezond eten. Roken is echt not done in 2017.
  7. Ontruim je kasten: er ligt altijd wel ergens wat om te snacken. Zorg ervoor dat je de slechte dingen uit je kast gooit en dit vervangt voor betere snacks. Wanneer je dit doet zal je zien dat je kilo’s gaat verliezen
  8. Maak jouw “happy hour” gezond: als ik naar mezelf kijk dan is het op vrijdag altijd borrel dag. Met inderdaad alcohol en borrelhapjes. Toen ik in plaats van naar elke borrel naar 1 borrel in de maand ging begon ik al resultaat te zien. In plaats van de borrel ging ik hardlopen of zwemmen.
  9. Goede muzieklijst is alles: als je dan eenmaal aan het sporten bent.. Dan is het super belangrijk dat je een te gekke lijst hebt waar je jezelf even helemaal in kunt verliezen.
  10. Voeg extra groenten toe: groentes kun je onbeperkt eten, dus wanneer je een pizza maakt voeg er dan lekker veel groente aan toe. Zo zit je aan het einde veel voller maar heb je wel een gezonde maaltijd naar binnen gewerkt!
  11. Rennen in je pauze: als je een mogelijkheid hebt om te sporten tussen je werk door, dan moet je dit grijpen! Hoe lekker is het om thuis te komen en dan klaar te zijn met werk en sporten! Dan kan je dus alleen nog leuke dingen doen!
  12. Time for Yoga: Mijn vriendinnen hebben me na veel moeite overgehaald. Je denkt yoga is niet zwaar.. Nou daar vergis je je in! Probeer het maar eens! Wedden dat je zult zien dat je lichaam strakker wordt. Daarnaast zul je een bepaalde ontspanning ervaren die er voor kan zorgen dat je beter in je vel komt.
  13. Neem geen super-size meer: wanneer je dan toch fastfood gaat eten, neem dan een kleine cola, een kleine patat en misschien maar 1 burger in plaats van die mega whopper die je normaal gesproken neemt! Let op wat je eet!
  14. Snackje bewaren voor de avonden: wanneer je overdag gewoon let op wat je eet dan is het echt niet erg om ‘s avonds een klein stukje chocolade te nemen of een heerlijk glas wijn! Ga niet alles ‘off limit’ maken, je leeft maar één keer dus je moet ook kunnen genieten.
  15. Tijd voor lessen: misschien een keer meedoen aan een zumba les? Ik zelf had me ingeschreven voor kickboksen. Groepslessen zijn naast dat ze intensief zijn vaak ook gezellig. Zo wil jij volgende week wel weer gaan naar die les.
  16. Niet eten na je avondeten: wanneer je laat eet dan duurt het erg lang voordat je lichaam dit heeft verteerd, daarom is het belangrijk dat je er voor kiest om bijvoorbeeld na 8 uur niets meer te eten.

Wij hopen dat je wat aan deze tips hebt gehad. Wij bij Beauty All In weten heel erg veel over voeding. Zo kan je bij ons een voedingsdagboek laten maken of je kunt bij ons met Powerslim beginnen. Wil je meer informatie bekijk dan onze website of neem contact met ons op!

Beauty Blogger - Natascha

Terug naar de blogs

 

#Acne Alphen a/d Rijn #Couperose Alphen a/d Rijn #Laser ontharen Alphen a/d Rijn #Huidproblemen Woubrugge #Ter Aar #Nieuwkoop #Boskoop #Woubrugge #Huidproblemen #Powerslim #Afvallen #Gewicht

La Colline-2
Murad Logo transparant test
Shiseido-1
Hannah-logo
YB-Logo-NEW-black
OPI-logo-2